Biyernes, Hunyo 27, 2014

Throwback Edition: MHSAA Grand Alumni Homecoming

Disclaimer: This is based sa akong experience only. So pasensiya na daan sa mga maigo diri.

Since it's #Throwback time, heto na yung experience nako during sa MHSAA Grand Alumni Homecoming last December 28, 2013:

         Nananghid ko first sa akong parents na muadto ko sa Alumni Homecoming, dayon nangutana sila kung naa ba daw ko kwarta para ana. Ingon ko ug "oo, naa man.". Nisugot dayon sila. Then, nag-ilis ko then giingnan ko sa akong mama na ipahatod ko sa akong papa (sa motor). Then, gihatod ko sa akong papa sa IIT (sa main gate) pagka-6 sa gabii dayon nisulod ko. Then, naka-huna2 ko ug idea na magpa-load sa ko para maka-text ko if ever magpakuha ko, so nigawas ko kadjot sa IIT. Pero palisuray ni diay ug pangita ug load kay kada tindahan na maadtuhan kay walay mga load, pero fortunately naka-load ko diha sa may tindahan duol sa Elena Tower. Then, nisulod ko ug balik sa IIT. Dayon, nag-hike ko paingon sa Gym kung aha i-held ang homecoming. While nag-hike, naka-reminisce ko sa mga experience sa IDS (including mga sad, embarrasing ug tragic parts sa akong pagka-estudyante). Pag-abot nako sa Gym, hesitant ko na musulod sa Gym, syempre tungod kay wala koy kauban na ka-batch (bisag klasmeyt man lang) ug ma-"out of place" sa ubang batch. Nakahuna2 ko na, "Ahh, di napud mangabot ang mga Applied people kay tungod muadto sila sa birthday ni Abegail." So nitambay sa ko for a while sa CSM Lobby kay sayo pa lagi ang oras ug wala pa gasugod. Then, pag-dunggog nako na nagsaba na ang Gym, nigawas dayon ko ug nag-hike paingon sa Gym. Then the epic story begins. Pag-abot nako sa entrance sa gym, naa ang registration place para sa alumni homecoming. Pag-tanaw nako sa list, blanko kaayo. Naka-ingon ko na, "Ngek, ako ray isa ani! Pero sige na lang, ako bitaw nakauna." So pagsulat nako sa akong name, napa-clap sa kalipay ang usa ka teacher na nag-manage ato. Imagine that one. After ko nagpa-register ug nagbayad ug Php50, gitagaan ko ug meal ticket ug nisulod ko sa gym. Pag-tanaw nako, namingaw naman kay gamay ra kaayo ang tao. So nilingkod sa bleachers for a while. While naglingkod, gitan-aw nako ang mga slideshows para pampawala sa bagot. After a few moments, naka-feel ko ug gutom pero gipigil nako ang temptation kay lagi, wala koy kauban. Pero since wala nakayanan, so ninaog na lang ko. Then, nipila dayon ko sa buffet, gihatag nako ang meal ticket, nakakuha ug food, nangita ug table ug nag-start nako ug kaon. Lami man diay sa food. While nagkaon ko, gitan-aw nako ang surroundings. Aguy noy, kasagara man sa mga early birds na batch kay ang mga alumni from Batch 2012 ug Batch 2013, plus ang host batch na Batch 1988. "Out of place" lang ang show. Afterwards, naay duha ka babae na naki-share ug table. Then, gi-storyahan ko nila ug kadjot. After noon, hapit na magsugod ang program so gipaspas nako ug hurot ang food. Then, after a few while, nakit-an nako si Loren pero walay pinansinay ang nahitabo kay naa syay kauban (so dedma lang). Dayon, nakit-an nako si Dann, pero as usual dedma ang nahitabo. Then, nitan-aw na lang ko sa slideshows while wala pa gasugod ang program. Dayon nang-abot na silang LT, Leandro ug Zarah pasulod sa gym, then nakit-an nila ko sa table. What a sign of relief for me kaniadtong tungura. Dayon nagkuha pud sila ug food then nibalik sila. Then, ila ko gikumusta. Storya2 gamay, picture2. Then, nag-ingon sila na mamalhin mi ug table. Then nakit-an namo silang Jason, Cloe, Jecob, Glaiza, Lester, Justin, Peter ug Coco (Hala, mga taga-Pure man diay sila. "Out of place" lang ko gamay kay lagi taga-Applied ko.). Then while nag-storya2 mi, nagsugod na ang program. Gi-isa2 ug tawag ang tanang batches. Pag-abot sa among batch (Batch 2008), naning-git dayon mi para lang madungog. Then, it goes with the flow ang program. Nakit-an jud nako ang ubang people from different batches. Ni-bibo ug samot ang program pag-abot sa awarding sa most outstanding alumni. Isa sa mga awardees kay nagsuot ug IDS uniform, mao nang halos nangatawa ang tanan. Then nangaon mi sa cake na gihatag. Then after that, wala namo gihuman ang program kay nanlakaw nami. Ni-suggest sila na mag-videoke sa Pala-o ug nisugot sila. Para dili ko ma-aloof ug ma-"out of place", nikuyog na lang ko. So nanggawas nami sa IIT ug nisakay nami ug jeep, ug nidungan ug sakay sa amo si Maam Salise. Nalipay si Maam pagkakita sa amo. Nagstorya2 mi while nasa jeep. Then nangabot nami sa Pala-o ug nangita nami ug place. Then, nakit-an nako ang ubang batches na nag-reunion sa mga restobars. Nangadto nami sa taas sa Iliganon's. Then nag-start na mi ug kanta ug storya2 sa room. Nag-storya diay si Jason about sa gi-comment ni Kim sa FB post ni Enna. Pero gikasab-an ni LT kay tungod naa ko. Pero actually wala man ko nasuko sa ila kay tinuod man pud ug syempre, wala koy pakialam about ana. So paghuman sa kantahan, nang-naog mi ug nagbayad nami. Pag-naog namo, nakit-an man nako akong cousin didto kauban sa iyang mga batchmates ug nagpinansinay mi. It was indeed a fun night to remember. Bahalag taga-Applied ko, pero nalingaw man ko sa ila so thank you sa fun.



Sad Reality: Sorry to say but, sa tanang batches nangadto last alumni homecoming, murag kita ra ang pinaka-dili cooperative na batch.


 During Alumni Homecoming...

 Group pics...

Right after sa homecoming, diretso sa videoke....

Walang komento:

Mag-post ng isang Komento